Laen.ee blogi Uudised, kampaaniad ja parimad pakkumised!
Tarbimislaen - universaalne toode absoluutselt kõigile!
Uudised

Tarbimislaen - universaalne toode absoluutselt kõigile!

Me oleme harjunud tarbima kõike, alates igapäevastest esmatarbekaupadest ning lõpetades luksusesemete või emotsioone toitvate teenustega. Pole saladus, et kõige selle tarbimiseks on vaja omada piisavalt vaba ressurssi ehk raha ja seda mitte vähe! Tuleb arvesse võtta, et elu kallineb märkamatult ning sellega koos nõuab endale elementaarsete asjade võimaldamine järjest suuremat fantaasiat oma kulutuste katmiseks!

Tarbimislaen - kellele ja milleks see krediiditeenus mõeldud on?

Nagu krediiditeenuse nimi juba viitab, on see laen mõeldud just mitmesuguste tarbimisega seotud kulutuste katmiseks. Sisult väga sarnastel põhimõtetel toimiva tarbimislaenu leiab tänasel päeval peaaegu kõikide laenuandjate teenuseportfellist, mis annab aimu selle teenuse suurest levimusest. Tõsiasi, et tarbimislaenu pakuvad nii suured kommertspangad kui ka väiksemad krediidiasutused viitab, et see toode on mõeldud absoluutselt kõigile.

Väike andmete päring näitab, et keskmiselt väljastatavate tarbimislaenude “lagi” jääb 5000-10000 euro piiridesse, mis tähendab omakorda, et selle toel on võimalik finantseerida isegi keskmisest suuremaid väljaminekuid. Väga oluline on teada, et tarbimislaen väljastatakse tarbijale (enamasti) ilma tagatiseta ning on pigem reegel, et selliselt saadud raha kasutamise üle ei peeta mingit arvestust. Seega ei sea tarbimislaenu võtmine raha kasutamisele mingeid piiranguid - otsustamine on kliendi enda pärusmaa!

Kui tarbijate käest küsida, siis peetakse tarbimislaenu keskmisest paindlikumaks krediiditeenuseks. Tarbijad hindavad kõrgelt võimalust katta sellega suuremaid kulusid ning asjaolu, et igakuised maksed on võimalik ajastada pikemale perioodile (keskmiselt on laenuleping võimalik sõlmida maksimaalselt viieaastase perioodi peale). See võimaldab isegi suuremate laenusummade korral hoida graafikujärgsed maksed stabiilselt madalal tasemel, millest tulenevalt ei ole perekonna eelarve võetud kohustuse tõttu liiga tugevalt häiritud.

Juba mainitud fakt, et tarbimislaenu kasutamise osas ei kehtestata mingisuguseid piiranguid, on tarbija silmis just selle laenutoote kasuks otsustamise vaates positiivne argument. Sisuliselt võib öelda, et tarbimislaenu saab kasutada KÕIGEKS! Seega pole sugugi tähtis, kas laenuraha eest makstakse igapäevaste kulude eest, soetatakse vajaminevaid esemeid (mööbel, kodumasinad), tehakse remonti või kasutatakse seda hoopis unistuste sihtkohta reisimiseks. Valikuid on tõepoolest palju ning võib vaid oletada, et just selle tõttu tarbimislaenud nii populaarseks ongi saanud!

Millised on tarbimislaenu saamise tingimused?

Taotlejal on vaja krediidi taotlemise nimel täita kindlad tingimused ning selles osas ei eristu kuidagi ka tarbimislaenud. Tingimuste täitmise vajadus on praktilist laadi - laenuandja peab veenduma, et krediidi taotleja on võimeline kõik võetud kohustused tema ees korrektselt täitma ning kuna krediidi väljastamine ise on seotud kõrgendatud riskidega, tuleb vastav kontroll teostada juba enne konkreetse krediidilepingu allkirjastamist.

Kõige põhilisem tingimus on vajadus hinnata tarbija maksevõimet ning seda on kõige kindlam teha veendudes, et taotlejal on olemas väljastatava laenu teenindamiseks vajalik püsiv ning regulaarselt laekuv sissetulek. Kõige tavapärasem viis selle veendumuse kinnitamiseks on tõestada pangakonto väljavõtte esitamisega, et arveldusarvele laekub igakuiselt palgatulu.

Samas tasub tähele panna, et maksevõime hindamine ei piirne üksnes sissetulekute kontrollimisega. Laenuandja jaoks on muu hulgas oluline aru saada taotleja senistest kohustustest, mis on tekkinud enne planeeritava laenu võtmist. Vastutustundlik laenamine, millel maksevõime hindamine põhineb, näeb ette seda, et kohustuste osakaal kõikidest sissetulekutes ei tohiks ületada hea tava piire.

Milliseid alternatiivseid krediiditeenuseid on olemas tarbimislaenudele?

Tarbimislaenude puhul võiks paralleele tuua päris mitme teenusega, mida küll ideeliselt peetakse nime poolest erinevaks, kuid mille puhul sisu on ikkagi sama. Nii võib näiteid tuua mitmeid, mille põhiline eesmärk, küll konkreetse suunise näol, on päeva lõpuks ikkagi tarbimine - väikelaen, remondilaen, autolaen, reisilaen jne. Kuigi tingimused võivad mõneti erineda, on laenude suurusjärgud ning kulukus siiski samas suurusjärgus klassikalise tarbimislaenuga. Seesuguseid teenuseid võib leida mitmete laenuandjate nimekirjast ning üldiselt võib öelda, et tarbija vaatevinklist jagub neis valikut rohkelt.

Lähtudes tarbimislaenude universaalsusest, võiks alternatiivide all huvitavad kajastust leida kiiret populaarsuse kasvu näidanud KREDIIDIKONTO. Selle teenuse tööpõhimõte peidab endas virtuaalse krediitkaardi võimekust. Sisuliselt tähendab konto avamine seda, et taotlejale määratakse tema sissetulekuid ning üldist maksevõimet silmas pidades konkreetne limiit, mille ulatuses on raha võimalik vabal otstarbel kasutusele võtta. Ja muidugi mängib siingi suurt rolli tarbimine, sest põhiliselt seda just toodete ja teenuste ostmisega tehakse.

Krediidikonto teenuse võib praeguseks leida juba päris mitme laenuandja tooteportfellist. Kuna teenus on siiski võrdlemisi uus, siis tasub tarbijatel silmad lahti hoida eelkõige huvitavate pakkumiste osas ning võime kinnitada, et neid praegu tõesti leidub. Näiteks on Placet Group tegelenud aktiivselt tootearenduse poolega ning leidnud sellega võimaluse, kuidas oma klientidele pakkuda senisest veelgi suuremat vabadust laenuga väljastatud raha kasutamiseks.

Soovides oma teenusega olla konkurentidega võrreldes unikaalne, pakub Placet Group nüüdsest virtuaalsele krediidilimiidile lisaks võimalust siduda enda personaalne kasutajakonto füüsilise kaardiga. Just, KREDIITKAART on see, mis teenust teistest märgatavalt eristab. Krediitkaardi näol on tegemist klassikalise makselahendusega, mis võimaldab kasutada tavalise plastikkaardi eeliseid vabalt valitud teenuse või toote eest tasumisel.

Mille poolest tasub eelistada Placet Group OÜ krediiditeenuseid?

Teame hästi, et Placet Group OÜ klientide jaoks on finantsiline vabadus ning kindlustunne äärmiselt olulised ning seetõttu väidame, et tarbijad hindavad just seda omadust krediidikonto teenusest rääkimise puhul enim. Pakume krediidikonto avajatele positiivset emotsiooni, mida rahatagavara omamine iseenesest mõistetavatel põhjustel kõikidel tunda võimaldab. Rahatagavara on oluline, kuid meie jaoks on veelgi tähtsam pakkuda selle tekitamise võimalust üliheadel tingimustel.

Placet Group OÜ krediidikonto kasutamise eelised:

• konto avamine - TASUTA;
• ülekanded krediidikonto pealt saab teha 24/7;
• intressimakse arvutatakse vaid kasutatud rahasummalt;
• esimesed 60 päeva rahakasutust on intressita;
• võimalus siduda konto KREDIITKAARDIGA ilma igasuguse lisatasuta;
• CASHBACK - teeni 5% tagasi krediitkaardiga tehtud ostudelt!

Krediidikonto ning eeskätt just sellega koos krediitkaarti kasutav klient peaks olema kursis olulise uuendusega, mis kaasneb boonusena vaid Placet Group OÜ teenuste kasutajale. Maksekaardiga tasumisel arvestame “ostudelt raha tagasi” põhimõtte alusel kõikide tehingute pealt tagasimakseks 5%. Seda võib kaaluda kui püsivat lisasoodustust, mis rakendub ükskõik, milliselt ostult. Vastavalt klientide tagasisidele on tegemist ühe olulise argumendiga, miks just meie pakutava krediitkaardi kasutamise kasuks otsustatud on! Ühtlasi hoiavad selle võimaluse kasutajad oma raha pidevas ringluses, sest ostudelt teenitud boonuse + tagasimaksetelelt kogunevad summad saab krediitkaardi / krediidikonto pealt kohe uuesti kasutusele võtta.

Kes aga eelistab traditsioonilist krediiditeenust ning soovib kogu laenatud raha maksta tagasi kindla perioodi jooksul (ilma seda uuesti kasutamata) leiab Placet Group OÜ teenuste seast endiselt vana hea tarbimislaenu. Seega ei pea muret tundma selle üle, et uuenenud krediidikonto võimalustega koos harjumuspärased laenuteenused kuskile lähiajal kaduda võiksid. Vali lihtsalt endale meelepärasem versioon meie laenutoodete hulgast ning kasuta võimalust, et ükski oluline asi raha puuduse tõttu tarbimata ei jääks!

 

Vestlus - konsultant
Tere!
Meie klienditeeninduse tööaeg on E-R: 8:00 – 20:00, L: 10:00-15:30 ja P: Suletud.
Оma küsimuse palume Teid saata klienditeeninduse e-postile klienditugi@placetgroup.ee, e-kirjas jätta enda küsimus ja kontaktandmed, et vajadusel oleks meil võimalus Teiega ühendust võtta.